Sunday 15 May 2011

I LOVE YOU MY DEAR!!!


You are the best thing that has happened to me..Saya dapat jumpa awak hari tu n saya rasa gembira sangat!!Apalah erti hidup dan ksih sayang tanpa awak di sisi saya??Saya rindu sgt dgn awak,awak tau x??Tak pernah saya segembira ini macam bila saya dapat jmpa dgn awak..Awaklah segala-galanya bagi diri saya..Sudah 3 tahun saya kenal awak dan tak pernah kasih saya terhadap awak berkurang malahan sentiasa bertambah dgn masa..Mungkin awak tak tahu tapi saya syg awak dari dulu lg cuma awak tak pernah nak perasan..Awak sentiasa dikelilingi oleh perempuan-perempuan yang cantik so saya memang wajar diketepikan oleh awak..Percayalah setiap hari saya takkan sempurna kalau tidak memikirkan atau bercakap pasal awak!!Bila awak nak sedar tentang perasaan saya terhadap awak??It's all about you,my life and world revolves around you!!I LOVE YOU MY DEAR!!
SAYANG AWAK <3